Dansepedagog Freddy Haugan advarer mot dansebasert trening som zumba og afrodance. – Folk blir villedet til å tro at de lærer å danse, mener han.
Om så folk tror de kan danse etter et par zumbatimer, er det så farlig? Det er kanskje farligere om folk tror at de kan slåss etter å ha tatt et par kampsportinspirerte aerobictimer på SATS?
Jeg må snarest slutte med rullesykling. Jeg kan jo ende opp med å tro at jeg kan sykle.
Jeg er mer skeptisk til de som tror de kan spille trekkspill! Her er det grunn til å rette en advarende pekefinger sier LarsB (44) i følge terrengsykkel.no
Om så folk tror de kan danse etter et par zumbatimer, er det så farlig? Det er kanskje farligere om folk tror at de kan slåss etter å ha tatt et par kampsportinspirerte aerobictimer på SATS?
Eller at tror de driver terrengsykling etter å ha syklet Birken... ;-)
Everything you hear is an opinion, not a fact. Everything you see is a perspective, not the truth.
Husker en dame på klubb en gang som trodde hun kunne danse etter å ha vært på ganske mange aerobic-timer. Ja, hun hadde utelukkende aerobic-moves. Skulle ikke forundre meg om det var sportsdrikk i glasset heller enn pils (hun så forresten ut som om hun støvsuger alle aerobic-timer på det lokale senteret hver dag hele uken i matpauser heller enn å spise... )
Så langt: - De som tror de kan danse av å trene - De som tror de kan sykle i terrenget etter birken - De som tror de kan vinne idol, etter 1 sangtime - De som tror de kan spille trekkspill
Jeg føyer til:
De som tror de kan gå på ski etter å ha sett VM. De som tror de kan diskutere etter å ha postet på et internettforum. De som tror de kan få seg dame av å senke bilen litt. De som tror de kan finans fordi de har grunnkurs på BI.
Flere?
Redigert av Knirkekne; 24/02/201111:59.
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government.
De som tror de er toppidrettsutøvere etter å ha sett tour de france, kjøpt seg lagtrøye og har sykkel i garasjen.
Oddi, det er en fare for at du har tråkket en del i fotsporene til Dopapiret nede på Kalvskinnet. Viser seg jo at å trø rundt der ikke leder til så mye det heller
Bikeless no more
If you ain't a cowboy, you ain't nothing.
Re: Ops dansebasert trening er farlig
[Re: Fossi]
#112049325/02/201106:43
Jeg er mer skeptisk til de som tror de kan spille trekkspill! Her er det grunn til å rette en advarende pekefinger sier LarsB (44) i følge terrengsykkel.no
LarsB
Liten sidekommentar: Vet dere definisjonen på en gentleman? ... ... Det er en som kan spille trekkspill men som lar være. :-)
LarsB
Liten sidekommentar: Vet dere definisjonen på en gentleman? ... ... Det er en som kan spille trekkspill men som lar være. :-)
Enda mer på sidelinjen: Det er en mann som er skikkelig, skikkelig god til å spille trekkspill, men som lar være
Hvor oppi alt dette havner da en som er skikkelig, skikkelig god til å spille trekkspill, men som blir bedre og bedre jo høyere støttepromillen stiger?
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
[Re: Ulyd]
#112073725/02/201112:32
Hvor oppi alt dette havner da en som er skikkelig, skikkelig god til å spille trekkspill, men som blir bedre og bedre jo høyere støttepromillen stiger?
LarsB
Enda mer på sidelinjen: Det er en mann som er skikkelig, skikkelig god til å spille trekkspill, men som lar være
Hva er forskjellen på at en mann skjærer opp løk med en kniv kontra at vedkommende skjærer belgen på et trekkspill?
Ski baby! Erik S. Hynne
[Re: gikke]
#112108325/02/201122:09