nei har ikke det men har to stk bakbremsersom trenger lufting også har jeg jo ei hayes 9 frambrems men den er det noe merkli med + det mangler skive og adapter
Bra stand? Ser mer ut som slitt skrot spør du meg. Du har ikke orket å vaske tingene engang. Syns ikke du kan forvente mer enn 200 for rammen når du gjør så slappt arbeid med annonsen.
Det er ikke en sannhet at du sitter på en gullgruve bare fordi du tror det selv.
CK Fix
Re: diverse deler går billig !
[Re: sam]
#112106825/02/201121:45
litt info om ramma da isåfall gidder ikke å lakke den før salg iallefall kan evt sandblåse den . navbredda er 12x150 mm bakdemper er manitou 4way coil standen er bra ingen slark i noen lager eller i bakdemperen
bremsene er forsåvidt helt greie om jeg tar meg tid til å lufte dem å sette i nye klosser.
kjedeføreren er i ypperlig stan foruten om litt rust og modda kjedehjul eller hva det nå heter
hjula er i fin stand når det gjelder eiker og felgringer og baknav framnavet trenger nye kuler og aksel men er ellers i bra stand. bakhjulet kan trenge pittelitt retting
bashringene er som de skal og funker helt konge
Bashringene vil jeg ha 100 kr for hvær av dem som er av plastikk Race face bashringen vil jeg ha 150 kr for
rammen med gaffel og shock styre og stem går for 1600 kr samlet
Styret er ca 61 cm bredt det høyeste som er pussa ned det er 25,4 mm dimensjon. det som er påmontert oppenheimer ramma er 66 cm bredt og er 31,8 diameter. race face bashringen er til 40 tanns drev om det ikke er 36 4 hull til den passer til de fleste kranker tror jeg har endel skruer ja men det kommer ann på hvor lange de må vær
Egentlig ikke vil jeg si, siden i løpet av 1-2 timer så ligger annonsen på andre side. Et tips ville hvert og kopiert det du skreiv om tingene i tråden her til annonsen
ser etter Black market eller ns styre + Ns aerial pedaler. Send mail til ottesenvegard@hotmail.com om du har