Joda, enkel litteratur leses av far og yngste sønn i huset når vi besøker porselensguden. Bladhyllen har alltid vært dominert av sykkel- og musikkblader i henhold til de ovenfornevntes interesseområde. I dag derimot, hadde det dukket opp et blad som utvilsomt tilhører det eneste medlemmet i husstanden som er i besittelse av uante mengder østrogen.
Så, der satt jeg da, klar til å gripe fatt i siste utgave av MBA da jeg oppdaget en utgave av KK (Kvinner og klær) som så frekt hadde tatt plassen til en utgave av den kulørte sykkelpresse.
Vi menn har jo alltid lurt på hva som skjuler seg bak fasaden på disse lunfulle vesenene vi deler postkasse med. Med stor nyskjerrighet griper jeg fatt i dette bladet for å finne ut om hvorvidt noen hemmeligheter kan avsløres, kanskje til og med det røpes noen koder vi menn normalt ikke skal kunne ta del i? Forsiden mistenker jeg umiddelbart for å villede. Hva står det der? Jo, "Herlig Jobb-mote", "stor veske-guide!" blant annet. Jeg tenker; "nei dette må være for å distrahere oss gutta!". En rask titt i bladet bekrefter det jeg fryktet. Ingen av dette skjønne vesentets indre hemmeligheter røpes. Bladet handler om hår, vesker og klær.
Søren ass. Jeg som hadde håpet på litt inside information. Per Sundnes og han derre dekk-sjerriffen var der men det overrasket ikke.
Jeg tror sannelig de ikke er anderledes enn oss gutta konf. vår egen glansede litteratur, med mindre det finns et eget hemmelig tidsskrift vi ikke vet om.
Har vært borti et par av dameblad av ulike sorter, rett å slett av ren nysjerrighet. Men i motsetning til manneblad, så står det null å nix fornuftig i dameblad.
KK er et glimrende blad. Jeg leser det så ofte jeg får muligheten. Det finnes nemlig tips slik du trodde i ganske mange eksemplarer. Og det er alltid kjekt å vite de nyeste "anbefalingene" om hvordan menn skal sjekkes og trakteres. På dass leser jeg imidlertid ingenting. Har aldri skjønt hvorfor folk sitter der lenger enn høyst nødvendig. Da jeg var ung tok jeg tiden. Persen mener jeg er 12 sekunder fra bukseknappen åpnes til den lukkes.....
gikke sine barn er også HM1100 sine? Dette vil jeg høre mer om!
Herlig med rykter. Her ble jeg tatt med buksene nede alt for tidligt, så jeg har vel ikke noe annet valg en å trekke dette tilbake. Litt tidlig for meg dette skjønner jeg.
Takk GeirK for rettelsen jeg fikk nok en god latter her jeg sitter...fikk mange rare tanker i hodet gitt Til gikke og HM1100, mener bestemt dere beggge er menn, så beklager sterkt at jeg har påstått noe annet...
Redigert av paalbn; 12/02/201108:51.
Ingen er bedre en ingen (Hellstrøm rydder opp 19.11.09)
Blir det noe mer spennende å sitte på do hvis man har barn? Riktignok er min datter ofte med meg på do. Hun (!) synes det er spennende, og jeg tar meg nå litt bedre tid for jeg ser mulighetene til å lære henne hvordan man raskt og effektivt skal bruke dofasilitetene. "Her ser du lille venn, dette er resultatet. Da trykker man på den knappen og svisj... borte. Så lukker man lokket...." Hun synes det er dritgøy å lukke lokket. Vel, vel, dette er jo en diskusjon for de med spesielle interesser. Nå samler vi også resultatene av dobesøkene i kjellern. Vi har dotank. Jeg gleder meg til jentungen spør hvor bæsjen blir av. Jeg kan både svare og vise henne, noe jeg skal gjøre. Bare hun ikke vil ned å se etter hver gang noen har vært på do
her er utsikten fra utedassen på jakthytta. Bildet er tatt fra "sitting position"! Ikke noe spennende lesestoff, til tider en hustrig opplevelse men jessufader for en utsikt og sjelefred.
Kan dessverre ikke ski(l)te med noe like bra. Fargene tatt i betraktning bør et opphold på dassen din kunne rekvireres på blå resept.
hvis du ser nøye på bildet så ser du et hus nede ved sjøen. der har vi bastu bl.a. Faktisk så er det slik at den kvelden dette bildet ble tatt så lauget vi oss, oppfølgende svømmetur i nordishavet og vel kommet på land så svømmer det en brugde kloss forbi båten du ser som ligger i fortøyninga. Det er det største dyret jeg har sett noensinne så nært - en magisk opplevelse. En sjelden gang opplever man en allmektig kraft i naturen. Dette var et slikt øyeblikk der jeg, ateisten, sto nakenvarm dampende i fjæra og så guds kreasjon svømme forbi
[quote=Hans Einar]Kan dessverre ikke ski(l)te med noe like bra. Fargene tatt i betraktning bør et opphold på dassen din kunne rekvireres på blå resept.
hvis du ser nøye på bildet så ser du et hus nede ved sjøen. der har vi bastu bl.a. Faktisk så er det slik at den kvelden dette bildet ble tatt så lauget vi oss, oppfølgende svømmetur i nordishavet og vel kommet på land så svømmer det en brugde kloss forbi båten du ser som ligger i fortøyninga. Det er det største dyret jeg har sett noensinne så nært - en magisk opplevelse. En sjelden gang opplever man en allmektig kraft i naturen. Dette var et slikt øyeblikk der jeg, ateisten, sto nakenvarm dampende i fjæra og så guds kreasjon svømme forbi [/quote
Det høres ut som en flott opplevelse!
Språkpolitiet må forresten huske stor bokstav etter punktum.
En sjelden gang opplever man en allmektig kraft i naturen. Dette var et slikt øyeblikk der jeg, ateisten, sto nakenvarm dampende i fjæra og så guds kreasjon svømme forbi