Virker som en ypperlig trøye med litt padding som ikke er hemmende. Etter et par OTB i fjor har planen vært å finne noe som minker smellet på skuldrene når ting går litt hardt for seg, uten at det skal hemme bevegeligheten. I tillegg så ser jo ikke trøyene så ille ut.
Medlem på Kvinneguiden for menn: Terrengsykkelforumet
661 SubGear is an anti-microbial compression top garment fitted with the elbow, shoulder and chest pads for your protection. These are made from "Intella-Foam". A quarter the thickness of the traditional EVA foam, this Intella Foam is super light yet still absorbs impacts.
bigboned syklet med denne på Fjørå i fjor. Den ble visst litt varm i oppoverbakkene, men ellers virket han godt fornøyd.
Har en sånn i skuffen, men ikke prøvd på sykkel enda. Virker comfy selv om den er åletrang. Er jo et kompresjonsplagg. Paddingen er veldig solide greier. Planen min er å bruke den i stedet for den klumpete rustningen, da sammen med ryggplate og Leatt. Overkill til sti.
Jeg er 173 og 74-75 kg. Min small sitter som et skudd. Tight, men comfy. Tror medium ville blitt for lang i ermene og for bred over skuldrene for meg. Den er dog veldig trang og kjip å komme inn og ut av. Men uansett, kjøp ikke for stor, for da vil paddingen bare henge og slenge.
Jeg skal selv kjøre mer denne som kompresjonsplagg og for skulderpadding i kort versjon med poc VPD ryggplate og albue. Tror det blir bra, kompinert med leatt brace!
The result is the perfect undergarment for motocross
. Dette leser jeg som at den er laget for å sitte under rustning. Motocross kjøres som kjent med rustning.
Men da skriver CRC tull eller du tolker det feil. Du kan ikke ha denne under en rustning, paddingen på skuldrene og på albuene funker bare ikke under en rustning.