Hei !

Jeg har kjøpt et Powertap-nav for terrengsykkelen min for skivebrems her på forumet. Jeg har fått min lokale butikk til å bygge hjul for meg og i den forbindelse har det oppstått et problem.

Hjulet passer ikke... Ut fra hva jeg kan lese på nettet kommer skivebrems-versjonen kun i 135mm aksel-lengde, mens jeg mangler +/- 5mm når jeg monterer hjulet. Er det noen som har et bilde av SL+ jeg kan sammenlikne med mitt eget ? Det KAN være noe har falt ut av boksen ifm med bygging av hjulet, men det er jo vanskelig for meg å si ICON_SMILE Var nede i butikken i dag, og de var hjelpsomme som alltid, men de mente jeg kanskje måtte sende navet til Tsjekkia for der lå visstnok service-senteret.

Dette navet er kjøpt på Probike, så jeg kommer til å kontakte de på mandag for å høre hva som kan ha skjedd, men siden jeg svært gjerne vil i gang med å bruke det håper jeg o' store forum kanskje har noen idéer om hva som kan ha gått galt. Powertap selges ikke lenger i Danmark, så jeg har ingen lokale helter jeg kan kontakte, såvidt jeg vet...