Hvordan er bitene med skiløyper vi nødvendigvis må passere? Fint å ikke kjøre i stykker det lille som er igjen, men er det hardt og fint burde det funke. Skiturene de siste helgene har gått en god del lenger inn i marka, så ser ikke helt for meg de mest urbane løypene.
Takk for en knall tur. Turen og stiene ble bare bedre og bedre jo mer vi syklet. Det var utrolig gøy å debutere i Trulsen på vinterstid. Der var det magisk flyt og en avslutting som utfordret de aller fleste
DETTE var bra, spesielt slutten! Tenk at den tradde avslutningen mot Ulsrudvann kan bli så annerledes med hardpakka snø.
Jeg sutra over kalde fingre i starten, men det ble det jo en brå slutt på
Tirsdagsklubben er i gang, og vakkert å se masse lys langs stiene. Seca 1400 og Stella 200 gjorde susen for min del, men på snøføre går det faktisk an å spare batteri på å dempe effekten. Snøen reflekterer jo så godt.
Imponerende syn med alle lysene da jeg møtte dere i går. Hadde kjørt med fullt lys siden kl 6 så da DX lykta gikk i sparemodus litt over klokken 8 måtte jeg desverre sykle hjemover.
Blir nok med flere ganger. Så gode forhold som det er nå må man ta vare på.
Sånn btw, jeg lader alltid batteriene etter endt tur. Hva gjør dere, og har det noen hensikt å sette fulloppladete Lion-bætts på en liten boost rett før turen, selvom de ble ladet fullt opp noen dager i forveien?
Sånn btw, jeg lader alltid batteriene etter endt tur. Hva gjør dere, og har det noen hensikt å sette fulloppladete Lion-bætts på en liten boost rett før turen, selvom de ble ladet fullt opp noen dager i forveien?
Det skal ikke være nødvendig hvis du har fulladete batterier (som har vært ladet "nylig" (ullent omfang der).
Jeg var ute og gikk på stiene der i går, og de så fine ut. Var det noen som kjørte uten pigger i går? Jeg har mest lyst til å bruke 29'ern, men den har jeg ikke pigger på.
Harald
Jeg gjør det samme, så er de klare dersom det blir en "spontantur".
Jeg syklet uten pigger (Maxxis Ardent) i går, det gikk utmerket så lenge det ikke var is (overvann)i sporet. Hvor bra dekka sitter vil imidlertid komme an på mønsteret i dekka - mine er spesiellt gunstige.....
Jeg syklet uten pigger (Maxxis Ardent) i går, det gikk utmerket så lenge det ikke var is (overvann)i sporet. Hvor bra dekka sitter vil imidlertid komme an på mønsteret i dekka - mine er spesiellt gunstige.....
Takk. Gikk det bra med Ardent, går det sikkert bra med Stout også.
Harald
Jeg gjør det samme, så er de klare dersom det blir en "spontantur".
I tillegg holder li-ion-batterier lenger om de lagres fulladete, visstnok.