Sant. Men jeg tror folket på terrengsykkel.no heller vil kjøpe fra butikk for et par hundrelapper ekstra.
Tidligere har vel Satoriene gått for rundt 1000-1200 her på forumet. For en som er så ny og lite brukt som den du annonserer klarer du vel kanskje å presse en hundrings ekstra.
Om man du har behov for å kommentere annonsen slk du gjør Raskall - hvorfor ikke sende en PM i stedet? Å kommentere slik du gjør i denne tråden er en uting.
Om man du har behov for å kommentere annonsen slk du gjør Raskall - hvorfor ikke sende en PM i stedet? Å kommentere slik du gjør i denne tråden er en uting.
Frde
Tja.. Vanligvis enig med deg. Men når noen selger noe brukt til høyere pris enn det man får nytt i butikk så er det greit å informere eventuelle kjøpere om det. Så slipper kjøper å føle seg lurt.
Hei, vil også si at dette er bra pris med dekk og slangen, ville bare gi en posetiv tilbake mld også. Jeg hadde kjøpt den av deg for denne pris, vist de ikke var for at jeg fikk satori rulle til jul fra fruen. Kan virkelig anbefale rulla til alle som lurer, ganske så stillegående, jevn og fin motstand. Ha et godt salg.
FINNES DET ANDRE MERKER ENN GT"tenke tenke" TROKKE DET GITT.
Tacx Satori rulle med rulledekk og slange for 26" hjul. Selve rulla kan tilpasses til de fleste hjulstørrelser, men dekk og slange som medfølger passer kun til 26".
Rulla er brukt kun to timer og framstår som ny. Kun ligget å støvet ned i boden over lengre tid.
Prisantyding er 1000 kr som burde være en ok pris, men nå skal den bort så kom gjerne med bud.
Kan møte for avlevering i Lillestrøm/ Lørenskog området.