Ønsker å kjøpe KLEIN attitude xx( 2007 modellen ). Den er gul og orange. Hel sykkel eller kun ramme. KUN LARGE ER AV INTERESSE!!!! pris blir vi enige om......
The only thing better then a KLEIN, is two...
ritt:lillehammer-oslo, grenserittet, birken på mosjonisttid:)
Det utloves kr 1000,- i dusør til han/hun som kan bistå meg med kjøp av sykkelen!!! Det finnes per dd enkelte steder(småfirmaer) i USA som fremdeles selger rammen NY, klarer du å finne dette stedet og jeg får kjøpt den der, gir jeg deg finnerlønn på 1000,- kroner som takk for hjelpen. Fikk bekreftet dette av en kar jeg traff på Birken ifjor...Håper bare han snakket sant(he-he), han var også KLEIN entusiast, så jeg tror på han. Problemet er bare at jeg mistet lappen med firmaet som solgte det...shit happens...MEN, hjelper du meg, så takker jeg deg gjerne med en finnerlønn..mvh
Sjekket mtbr og ikke der....Gare----feil farge og v-bremser...Men sier takk.. Jeg jakter på den siste produserte KLEIN dvs m/disc,,( og ja, det er ikke KLEIN, men TREK prod...I KNOW,,,I KNOW);))))men å spørre på mtbr er godt tips-takk...Budet mitt står
Får en kompis innom nå som har dealet med en som har eller ihvertfall hadde en hel haug med Trekkituder på lager NIB. Skal få en link av han jeg så får vi sjå. Dusøren kan du heller bruke på å kjøpe nok vin til å døyve smerten ved å kjøpe trek Klein hehehehe... Mulig jeg selger en EKTE Klein igjen nå da,en Horizon linear fade Attitude lik den du hadde en gang i tia. Dønn strøken. Gi lyd om du skulle være int. Sender deg enten link på pm eller så ringer jeg deg. -Clint
You're born. You Ride A Few Bikes. You Buy A Klein. You Go To Heaven. Then You Die..
Feil farge osvosv,men annonsen er fersk så du kan jo maile de og høre om de tilfeldigvis skulle ha en slik du ønsker eller vite om noen. Du finner den du er ute etter det er jeg sikker på. Time will show;-)
You're born. You Ride A Few Bikes. You Buy A Klein. You Go To Heaven. Then You Die..
Da hadde jeg Kleinguru nr 1 innom her og han skulle rote frem den linken når han kom hjem. Han mente at de bare hadde de som var grønne og blå(vet ikke navnet på trek kleins) men den ligner på den de kalte "Caribbean Reef" og de hadde sendt en til han for 79 dollar. De vet sikkert om noen som har det du skal ha tak i skal du se. Vi talast:-)
Ingen årsak. Fikk nesten litt noia for at det tok av med linker jeg,men skal du ha deg sykkel så håper jeg du ser vitsen hehe... Om det er noen som har nøyaktig den fargen du vil ha gjenstår å se,men de kjenner sikkert noen som kjenner noen osv. Lykke til C og håper på tilbakemeld om du fant det du søkte,og som tidligere nevnt; den evt dusøren kan du bruke på vin hehe:-) -André
Det årner seg for snille syklister vettu,men regn med endel mailing og leting på nett siden disse ikke er hyllevare lenger.. Offtopic,men var akkurat i Asker og kjøpte endel billig kliss nytt 970 utstyr i boks. Vet aldri hva de kan havne på hehe:-)
Sjekk ut denne også. En annonse fra august 2010,men de har HAUGEVIS med overliggere på lager. Sjekk et stykke ned på siden så har de en attitude,men aner ikke farge. Nå erre opp til deg hehe:-)
Synes det så rimelig amatørmessig ut, betalingsystemet er tvilsomt også, er ikke en side jeg ville handlet fra uten anbefaling fra noen som vet mer enn meg, men hvis du/dere har erfaring med siden så er det jo greit:)