Er tilbud hos CRC. Valgte gratis frakt, men den kom aleine (uten resten av tinga) med DHL (tok 6 dager).
Står at det eneste man kan bruke er RV antifreeze (Recreation Vehicle). Prøvde å søke og fant non som var røde og inneholdt glykol på amerikanske sider. Hva hetter detta på norsk, hva skal man søk/lete etter, og hvor får man det? Er det dette?: http://www.jula.no/search-result/?q=FROSTV%C3%86SKE%201%20L
Redigert av KristianStr; 25/10/201223:22. Rediger grunn: gratis DHL frakt
Jeg var hos Biltema og fant ikkeno i farta, annet en høytrykkssjampo i farta, og no lignende sjampo til båt. Veit ikke om det kan brukes, virka hvertfall ikke som det var anbefalt (kanskje det har no med batteri å gjørra?).
Fukt/væt svamp med favorittvaskemiddelet som ikke føkker med bremseskiver og lakk og påfør allerede våt sykkel. Spyl av. Fyller du sjampo i vaskeren, må du ha ekstravann for å fylle av. Ikke bra å la vaskemiddel være igjen på lakk osv.
Så svaret mitt er: ingen av dem.
Redigert av baronKanon; 29/10/201208:47. Rediger grunn: INGEN
Kjøpte Clas Ohlson utgaven i dag, siden jeg ikke har vintervann i hageslangen. Den er rett og slett genial til vamtvannsvasking av vintersykkel. Står i uisolert garasje, så man får vel bare være flink og la den pumpe seg tørr for vann etter hver bruk. Den er neppe bombesikkert bygget.