Jeg orka ikke tenke særlig på hva jeg ønsket meg så da fikk jeg en flaske Ardbeg Dun Beaghan Single Barrel #1782 som jeg kjøpte selv og en hårklippemaskin. ...og jeg som er så snasen på håret? Får vel bruke den på katten så slipper jeg å klippe ut floker mer.
I ettertid har jeg selvsagt kommet på en del jeg kunne satt på ønskelista, menmen.. Fikk gitt bort en del fint da. Vel så gøy det.
Shimano MW80...som riktignok har vær i bruk et par uker, LedLenser H7 (DX ble litt overkill til langrenn), Sombrio-shorts, sånn gorilla-fotostativ, div klær..etc Ellers en riktig fin jul på hjemmebane med vellykket ribbemiddag og hjemmelaget vaniljeis. Helt topp. Litt friskere barn nå så er det ut å teste vesla sine første ski ;-) God jul!
Komplett takstativ med skistativ til bil, enda en Magicshine, Taxc Flow med rulledekk, luftgevær, en del god vin og Dram fra Brimi, dvd/bluray filmer/serier, Mafia II+++. Trodde man skulle få mindre med årene, men har tydeligvis vært snill i år.
"The problem with quotes found on the internet is that they're not always accurate." - Abraham Lincoln.
Her i huset fikk vi år, endelig, siste del til dette forbannede service som kona sparer på. At dette "dritten" ligger totalt på en meget anstendig stisykkel er ihvertfall helt sikkert. Kona er fornøyd da...
Ellers ble det Exustar vintersykkelsko, Bergans dunvotter(digg), div penge og gavekort (nå blir det nye racing Alpinastøvel + litt sykkelstæsj), bøker og en god del skiklær fra nissen.
Ingen er bedre en ingen (Hellstrøm rydder opp 19.11.09)
Merinoullgenser, superundertøy, penger, kaffeservice, Sports Champions til PS3 Move, duk, smoothiebok, en utsatt presang i form av kjøkkenmaskin utpå våren, kaker, en matematikkbok av han TVNorge-læreren, en fantasybok jeg ikke husker tittelen på akkurat nå.
Jeg fikk lesestoff, gavekort på Vinmonopolet, ullundertøy, en deilig varm Helly Hansen-jakke, The Pacific på DVD, god olivenolje, Balsamico, 1,5 kg kaffe og en sparebøsse som ser slik ut:
Jeg fikk en nedsenkbar setepinne, også megafet, men dessverre i feil dimensjon... (fuck). La den ut til salg nå, har lite lyst til å knote med proformaskjema, toll og drit, selv om jeg har gjort det før...
Var ganske kul gave å få fra lillebror, da. Han tar meg på kornet, når jeg sier jeg skal anstrenge meg for å henge med, bli bedre på dropp og sånn.
Fikk en pjokk på 3470g Ellers er jeg fornøyd med Geneva fra kona til spisestua og en Trek Remedy 9 fra far til far (bare den kommer snart så jeg får mer enn bildet å se på)
Fikk en pjokk på 3470g Ellers er jeg fornøyd med Geneva fra kona til spisestua og en Trek Remedy 9 fra far til far (bare den kommer snart så jeg får mer enn bildet å se på)
Gratulerer! Det må jo være den beste gaven av alle
Ingen over og ingen ved siden. Største gaven av dem alle
Ingen er bedre en ingen (Hellstrøm rydder opp 19.11.09)
Mest av alt satte jeg pris på snille barn og hjemmelagde gaver som fyrstikkeske, tegninger og kjempelangt strikket skjerf, det varmer i dobbelt forstand med tanke på at små barnehender har brukt hele høsten på det!
Fra kjæresten fikk jeg virkelig luksus, gavekort på en time masasje og et par bar ends som var skikkelig snasne Gleder meg tll å sette dem på og få sykkelen ut! Og så vanket det kjøkkentilbehør
Satte også veldig pris på en kurv fra ei venninne med innhold: vinflaske, bok, duftelys, berligende badesalt, ansiktsmaske, hjemmelaget sjokolade og kremmerhusets te. Åh, heregud så kjedlig lesing tenker dere nå, men om dere har lyst til å overraske deres bedre halvdel (?) så vil en sånn oppmerksomhet garantert falle i smak
jeg fikk bl.a. ei bok om tirpitz og slaget om nordatlanteren som jeg nettopp er ferdig å lese. interessant. her er filmopptak fra det finale øyeblikk da skipet treffes av minst 3 stk tall boy 700 kgs bomber og 1/2 besetningen på 2200 mann drepes / kveles / druknes . dette skjer ved håkøya - like ved tromsø.