Fox F32 RLC 100mm selges. Jeg tror det er en 2008 modell. Styrerøret er 21cm. Gaffelen har hatt en service i år. PM feste for brems.
Gaffelen har strøkne innerben, og fine ytterben (en bruksripe eller to er det jo). Noen merker der crown race ring har stått, men dette vises ikke når styrelageret ligger over.
Hentes i Trondheim, eller sendes mot kjøpers regning. Jeg selger heller lokalt enn å sende, hvis to byr det samme.
Prisen settes til høystbydende over 2000,-. La oss si at annonsen står til 20.desember kl.1600.
Armstark var han inte, men svaga ben, det hade han
Jeg glemte forresten å nevne at den lille plastdingsen, som skal holde bremseslangen på plass, mangler. Regner med at dette er noe Cyklon kan putte i en konvolutt og sende ut for prisen av portoen eller noe sånt.
Sånn for de som ikke synes at strips er bra nok.
Ingen grunn til å være beskjeden. Det er fremdeles noen timer igjen før gaffelen går. Har fått et bud på 2.000,- utenbys. Noen i Trondheim som vil matche, eller føler for å by over?
Gaffelen fikk en service i vår, og har blitt brukt frem til over sommeren.
Jeg har plukket den av en brukt sykkel jeg kjøpte tidligere i år. Nå søkte jeg meg tilbake i gamle PM-er for å sjekke hva selger skrev, derfor var jeg ikke mer spesifikk i selve annonseteksten.
Den potensielle kjøperen gikk i tenkeboksen, som jeg synes han skal få lov til.
I mellomtiden lar jeg bare annonsen stå, uten utløpsdato. Minsteprisen er fremdeles 2000,-. Blir det ingen videre interesse nå, selger jeg den til våren istedet.
Eller kanskje jeg bare har anskaffet enda et XC redskap, og holder på med en liten mix-and-match operasjon på de begge nå, før jeg selger unna det som blir til overs. Den nye heter Spøkelseskladden, og blir nok klar i god tid før Tambarskjelvesprinten.