Kommer meg ikke unna en liten tur på jobb fredag morgen, men tenkte å få til en par timers tur på fredag ettermiddag. Noen som er interessert i å bli med på tur f.eks. i 15 tiden?
Er det "snarveien" til Prestkampen som jeg lurte gutta med på i fjor? Per Gynt stien?
Her telles det forøvrig ned timer. Hinter og håper på at forståelsesfulle og snille kollegaer så snart som mulig sender meg hjem slik at vi kan få reist oppover snart....
Stine - rimelig godt kjent i Atlantis www.grenserittet.com - sommerens fineste sykkelritt! (x-MTBea)
Herregud jeg gleder meg!! Hold på sola til i morgen da Stine! Please!
har prøvd å sette himmel og jord i bevegelse for å kunne reise opp tidlig i dag, men gikk ikke dessverre, så får ankomme i kveld God tur til dere som er der oppe i dag!
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
Tusen takk for fine dager på Skei! Flotte turer på nydelige stier og utrolig trivelige og sosiale ettermiddager med hyggelige syklister på tunet. En spesiell takk til Trygve, Geir og Erik i hytte 19 som skapte skikkelig stemning med sykkelfilm på lerret ute i måneskinnet, både egenprodusert og annet. En uforglemmelig opplevelse
Stine - rimelig godt kjent i Atlantis www.grenserittet.com - sommerens fineste sykkelritt! (x-MTBea)
Henger meg på! Tusen takk for et par gode dager på Skei! Aldri opplevd å kunne blåse støv av sykkelen etter å ha rast ned Slagsfjella! Hææærlig! God stemning både ute på tur, tunet og i storhytta! Hyggelig å møte gamle kjente og bli kjent med nye. Ja, vil tilbake
Den som kjører med et veldig dårlig øye, kommer ned med en nervøs og skjelven latter. #NBNL -
Tusen takk for fire fantastiske dager på Skei! Flotte turer på nydelige stier og utrolig trivelige og sosiale ettermiddager med hyggelige sti syklister på tunet og på fjellet. En spesiell takk til Trygve, Geir og Erik i hytte 19 som skapte skikkelig stemning med sykkelfilm på lerret ute i måneskinnet, både egenprodusert og annet.Og en spesiell takk til Stine som sørget for sveler til sti folket på tunet, de sørget for ekstra varme til sliten menn og damer. En uforglemmelig opplevelse og gjentas til neste år.
Redigert av edmann; 15/08/201111:06.
Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride
Må også takke for en fantastisk helg på Skei! Nydelige tørre stier og hyggelig selskap på tunet. Spesielt hyggelig med filmvisningene, det var helt storveis.
Hjertelig takk for ei strålende langhelg folkens. Hjertelig takk til DERE ALLE SAMMEN som i lag gjør dette til noe helt spesielt.
At jeg ikke klarer å få med meg Trygve's måneskins visning er helt utrulig. Neste år må vi gjøre noe med dette.
Hilser fra Ingerid som synes det er trivelig med litt sykkelliv på tunet igjen. Geir Anders og jeg gjorde et grovt anslag til rundt 30 stykker på lørdag. Vi var såpass mange at vi stadig møtte andre syklster på kryss og tvers.
Været var også helt supert, å som Håkon nevner det er lenge siden støv har vært et problem ned Gammeldalen. Det var forøvrig svært mye tørr sti. De plassene det var vått er de plassene det bestandig er vått.
Nå er det bare å få fordøyd dette før en retter blikket et år frem til 2012. Litt tidlig med dato enda, men det blir ca. det samme tidspunktet i august.
Klokken 0900 fredag morgen:
Nok en gang takk for at dere kommer og gjør dette til høstens vakreste eventyr.
NEMLIG! da henger vi opp ei stor oppslagstavle hvor Stine kan proklamere når svelene skal lages. Og Trygve skal snurre film. + alt mulig annet som kan være greit å vite.
Sjekk fargen på håret til ihvertfall den en gæmlissen, vi gutta kaller det kledelig "sølv". Den litt yngre gæmlissen begynner virkelig å få det, ser jeg en anelse blått ?....