Aud Hjort spilles vel av Martin Beyer Olsen (mulig jeg tar feil, men synes jeg kjente igjen stemmen). Pussig at det eneste som har antydning til å være morsomt i programmet til Erlend og Steinjo, ikke er Erlend eller Steinjo - men uansett har vi jo konkludert med at vi utenfor målgruppen bare kan holde munn og skifte kanal.
Hører du ikke at det er Steinjo som spiller Aud Hjort?! De gjør stort sett alt selv!
Jeg hører på nyheter og sport. Og SøttenTretti. Og lokale greier. Husker godt Howard og HC. Er straks 39. Hårfestet har flytta seg oppover, og det er jo litt trist å tenke på når jeg husker at da jeg hørte på Petre da kanalen satte i gang hadde jeg ganske akkurat fjerna hockeysveisen (den hadde permanent eller det som kaltes "strukturbehandling"). Det finnes sikkert Facebookgrupper mot sånt. Alderdom altså. Og håravfall. Og humorprogrammer jeg ikke liker lenger.
Påpp og råkk var helt greit. Tror man må være litt fan fra før og skjønne den "Erlend og Steinjo-greia" for å se den store underholdningsverdien i det. Referansene de drar er herlige! Slå på ring derimot - brilliant! *Pony, pony pillow*
Har bare en ting å si : Feel - myy - lazzerrr bzzzzz... Har surra og gått i hodet i hele dag. Dårlig humor? fins det? syre tv! Sæxi me Totto og tarjæi, da switcher jeg til p1. 29 år og såvidt i målgruppa.
Det pinligste programmet på norsk radio må utvilsomt være "oss megger i mellom" med Lise Askvik og , hmmmmmmm blackout.... på P4. Da må til og med jeg skifte kanal.